Thursday, September 2, 2010

pEnCaRiAn yang BerMuLA..

Sekian lama perasaan ingin menulis disini disimpan jauh disudut hati..
hari ini berkesempatan dan bertekad untuk memulakan pencarian hidup aku..
mungkin akan ada yang kata aku kolot dan sebagainya sebab baru sekarang nak ada blog tapi aku bukanlah orang yang endah dengan apa yang orang cakap..asalkan tak kacau periuk nasi aku..
permulaan ini mungkin agak sengkek sebab agak teruja..aku akan mula memasukkan pelbagai cetusan rasa aku yang telah aku terbitkan selama hari ini..
aku teringat kata-kata seorang ilmuan ini sewaktu membuat assignment dulu...


Malapetaka menimpa binatang selain manusia karena mereka tidak dapat berbicara, dan menimpa manusia karena mereka terlalu banyak berbicara.
- Socrates -



AKU

jadi, baru hari ini aku mula berbicara..untuk aku bukan untuk siapa..permulaan bagi pencarian aku..