Saturday, September 4, 2010

...bunga-bungaan...

bangun pagi..berbunga-bunga..tak sangka tidurku dalm senyuman..ini la yang dikatakan sebagai terbaik. namun orang kata kalu mimoi itu indah, kenytaannya akan menjadi terbalik dari mimpi indah itu. betul ke?
aku berdoa dan berserah kepadaNYA aje la.

yang bakal menjelma hari jumaat ini ialah HARI RAYA AIDILFITRI.. mesti ramai yang excited sangat-sangat nak rayakan? aku rileks la..macam biasa. cume sedih tak tahu Ramadhan akan datang aku ada tau tak ada lagi. bukan apa, impian aku untuk puasa kali ni, hancur berkecai. mungkin sikap aku juga kot. jadi aku mengharapkan Ramadhan yang akan datang. Mesti ramai yang sibuk tengah berkumpul adaik beradik dan mengemasa rumahkan? bestnya..aku ada sape? yelah..ada mak dengan bapak je. itu pun diorang ada hari Ahad semata-mata. bosan betul la sorang-sorang. keje rumah buat sorang-sorang..shopping sorg-sorg..bagi mkn ikan sorg-sorg pendek cite semua benda aku buat sorg-sorg termasuk la tulis blog ni. hahahahhaha...
apa pun aku bersyukur kerana masih ada mak dan bapak. aku ada satu persoalan dibenak hatiku..

anak sering melakukan kesalahan pada emak dan bapaknya..anak dikehendaki mohon ampun..
adakah mak dan bapak tidak ada melakukan kesalahan terhadap anak?SEKIRANYA YA..adakah mereka perlu memohon ampun kepada kita?

(mungkin tak de kaitan dengan raya, tapi tibe-tibe terlintas disudut hatiku)